16 lipca 2015

#1 Hej wszystkim!

Hej! ♥
Cóż, podobno najlepsze jest pierwsze wrażenie, a ja właśnie mam możliwość zrobienia go, a co za tym idzie, rozpoczęcia blogowania!
Zacznę może od tematyki, jaka będzie się tutaj przejawiać. Myślałam o czymś w stylu luźnych notek, na przeróżne tematy (które ofc możecie mi podsuwać, jestem otwarta na wszelkie propozycje!), może będzie się też pojawiało dużo zdjęć (moich? jeszcze nie wiem XD) iii na pewno przy wielu notkach będzie znajdować się piosenka, którą definitywnie kocham i Wam serdecznie polecam.

Okej, a teraz coś o mnie! Na imię mam Patrycja, ale nie jest to forma tego imienia za jaką przepadam :/ wystarczy Pati, albooo jak tutaj, na blogu, Patts :”) po wakacjach idę do 2 LO, mieszkam w małej dziur….. małym miasteczku (((ale wciąż, to dziura))) pod Krakowem.

Moje zainteresowania? Well. Bardzo lubię oglądać filmy, które dają mi do myślenia (o, te też będę Wam polecać!), jestem wierną fanką zagranicznego youtube’a i uwierzcie mi, lub nie, ale spędzam naprawdę dużą większość czasu oglądając tych wspaniałych ludzi ♥
Hmm, co więcej… Lubię czytać, i teraz w wakacje wreszcie jest na to czas, aż wstyd mi za siebie jak pomyślę, że prawdopodobnie w roku szkolnym nie przeczytałam nic poza niektórymi lekturami szkolnymi…….. *chowa się w kąt ze wstydu*
Ale to nic! Wakacje się w sumie dopiero zaczęły, jeszcze przed nami niecałe 50 cudownych dni, które możemy przeżyć jakkolwiek chcemy!
Dlatego po przeczytaniu tej notki wyłączajcie laptopa/telefon i idźcie na zewnątrz, poczytajcie fajną książkę siedząc na parapecie czy też po prostu wyjdźcie się poopalać (jeśli jest pogoda), i korzystajcie z wakacji! ♥♥♥

Ja póki co się z Wami żegnam, i do następnej notki!
Buziaki, Patts ♥


mój ig



(piosenkę polecam dlatego, że jest taka motywująca, wakacyjna, i co tu dużo mówić, posłuchajcie!)


+ wielkie wielkie podziękowania dla najlepszej na świecie Sani (jej blog), która pomogła mi zrobić ten prześliczny wygląd na bloga ♥

11 komentarzy:

  1. Blog ciekawie się zapowiada! Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://starryyyskyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super się zapowiada, czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wygląd bloga,wszystko do siebie pasuje :) Czekam na kolejną notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w dalszym blogowaniu!
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się zapowiada, na pewno będę tu zaglądać i oczywiście obserwuję :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej szczegółów u mnie na blogu --> http://acia-blog.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Boosko <3 tez dopiero zaczynam blogowanie.. Moze wspolna obserwacja? Napisz u mnie ;)
    Vicia-viciaa.blogspot.com
    Goraco cie pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. hej fajnie się zapowiada może wspólna obserwacja? też zaczynam dopiero <3 http://bestrunnerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się blog zapowiada :*
    +łap obserwacje na dobry początek :D Liczę że ja też dostanę obserwacje od ciebie :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się zapowiada, kiedy pojawią się pierwsze posty myślę, że będę częstym gościem.
    Obserwuję. ; )

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się bardzo fajnie ! zapraszam do mnie flawlessbananaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Łaaadnie proszę, skomentuj! ♥

Light Pink Pointer